niedziela, 13 października 2013

Sałatka z bobem / Salad with broad bean

Dziś gdy wyszukiwałam w dziale z mrożonkami szpinaku, wpadłam na opakowanie bobu. Z ciekawości wzięłam. Na odwrocie znalazłam przepis, który udało mi się odrobinę zmodyfikować.
Potrzebujemy:
- opakowanie bobu ( ja użyłam mrożonego)
- mix sałat w zależności od upodobań
- 2 pomidory
- cebula
- ser - ja użyłam mozzarelli (w przepisie oryginalnie jest lekko roztopiony camembert)
sos:
- łyżka  musztardy z gorczycą
-2 łyżki soku z cytryny
-4 łyżki oliwy
- sól, pieprz, cukier do smaku


Wykonanie:
Bób ugotować w osolonej wodzie (ok.10 min) i obrać. Wyłożyć sałatę na talerz. Pokroić pomidora w kostkę, cebulę w piórka i wraz z bobem rozłożyć na sałacie. Połączyć ze sobą składniki sosu. Polać sałatkę i dodać uprzednio podgrzany ser. Ser ma mojej sałatce ma dość nietypową formę, ponieważ za bardzo go podgrzałam, co dało jednak dość miły efekt.

Today, whem I was searching for spinach in shop freezer ,  I found a pocket of broad beans. I was curios and I took it.  On the back I found a recipe that I was able to slightly modify.
We need:
- one package of broad beans (I've used frozen)
- mix of salads depending on your preference
- 2 tomatoes
- onion
- Cheese - mozzarella I've used (in the original recipe is slightly melted camembert)
sauce:
- Tablespoon mustard 
- 2 Tablespoons lemon juice
- 4 Tablespoons olive oil
- Salt, pepper and sugar to taste


How to do it:
Beans cook in boiling salted water (about 10 minutes) and peel. Put the salad on a plate. Cut the tomatoes into cubes, onions in stripes, and with broad beans spread out on a bed of lettuce. Combine the sauce ingredients together. Pour over the salad and add the previously heated cheese. Cheese on my salad is quite in unusual form, as it was warmed too much, but it gave a nice effect.


M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz